Dr.Melih bulundu!
12 September 2005
Bir öykü yazarı ya da senaristseniz önce karakterleri hayalinizde kurgularsınız ve daha sonra da onlara birer isim bulmanız gerekebilir. Bulacağınız isim karakterin en azından bazı özellikleriini çağrıştırmalı ya da güçlendirmelidir. Ya da artistik bir tezat da oluşturabilir, size kalmış. Dr.Melih D. ismini bulurken: “Melih”i çok sevdiğim bir arkadaşımdan esinlenerek (kendisi aynı zamanda filmimizin danışmanlarından Bkz: Kim Kimdir), soyadını da çocukluk yıllarımdaki bir komşumuzun soyadından almıştım. Ne var ki birkaç gün önce mahkum.net ziyaretçi raporlarında birşey dikkatimi çekti. Arama motorlarından birini kullanarak sitemizi bulan bir kullanıcımız “Melih D.” ismini arayarak sitemizi bulmuştu! Acaba gerçekten de Melih D. diye biri var mıydı yoksa? Hatta o kişi bir psikiyatrist olabilir miydi?
Bu da ayrı bir film konusu olabilir fakat gerçekler her zaman sinemadan daha acıydı. İşte Melih D.:
“fotoğraf kaldırıldı”
Meğer 02 Melih’in soyadı D. imiş. Ne dersiniz Melih D.’yi Melih anketine ilave edelim mi? :)
not: parodi. rica ediyorum ciddiye almayın!
Filmimizdeki karakterin soyadı değiştirilmiştir. Filmimizin çekimleri tamamlanalı çoook oluyor. Kurgu bitti. Konunun BBG’ci arkadaşlarla hiç ilgisi kalmamıştır. Zaten yoktu ya! Neyse… Bu sayfayı BBG ve Melih D… aramalarında Google’da ilk sayfalara taşıyan, yazılan yorumlar sayesinde arkadaşımızın isminin çok sıkça geçmesidir. Google’da “malum” aramalarda ilk sıralarda olmayı sizlere borçluyuz teşekkürler !!!
Bu yazı Mahkum'dan Haberler konusuyla ilgili.
24 Yorum Yazıldı.
1. Rose | 13 September 2005 tarihinde yazıldı. 1:14 am
Iyiki bu haber BBG dönemine denk gelmedi valla parodi filan demezler Dr. Melih bu olacak diye baya bir basinizi agritirlardi, neyse türkiye BBG traumasinida atlatti ya artik karada ölüm yok bize:)))))))
2. lilith | 13 September 2005 tarihinde yazıldı. 11:01 am
walla sevgili yonetmen surprizlerle dolusunuz. hayat ta oyle ya…bbg bir hipnozdu aslında, insanları koyun olduklarına ikna etmeye çalışan berbat bir hipnoz. Belki bizim dr Melih in ilk hipnoz deneyimleriydi bbg ve hatta bizim hikayemizde o bu bbg zirvaligini unutmaya calisiyor aslinda, onda derin yaralar birakmis belki…Bence filmin içinde bbg ye gönderme yapmamız şart oldu…
3. gül bayır | 09 November 2005 tarihinde yazıldı. 1:43 pm
Bence evet ankete BBG MELİH DEĞİRMENCİ yi de alın ve sonucunu görün derim. Ön fikirli yapıiştırma yaftalarla karar vermeyin isterseniz sizde daha en başta iken.. Veeee size bir 2 sır daha vereyim..Ne tesadüftürki BBG Melih in ablasının adı da Aslı, ve ne tesadüftür ki babası da Ödemişli ve ne tesadüftürki baba karakteri aynı babası..! yoksa siz burada bu kadar zamanınızı BBG Melih le dalga geçmek içinmi harcadınız..? zamanınıza yazık.. Keşke BBG Melih i şu zamane medyasının tanıtmaya çalıştığı gibi tanımak ve ön fikirli olmak yerine gerçekten biraz olsun tanımaya çalışsaydınız.. Kolay gelsin.
4. Yönetmen | 09 November 2005 tarihinde yazıldı. 2:00 pm
Melih Değirmenci diye bir karakter yazmak ve aylar sonra karşımıza bu şekilde çıktığını görmek gerçekten çok ilginç. Üstelik Ödemiş’li olduklarını söylüyorsunuz, sizi temin ederim bu çok çok ilginç. Kimseyle alay etmek gibi bir niyetimiz yok. Alay edilecekse BBG gibi programları süsleyip bir pop ürün olarak bizlere sunanlarla edilebilir diyeceğim ama bunu da demeye dilim varmıyor. Kişilerle alay etmiyoruz, popüler kültürü eleştiriyoruz. Popüler kültüre karşı bir bakış geliştirmeli. Çünkü popüler kültür dayatmacıdır, kendi ürünlerini bildiği gibi pazarlar, zorla tükettirir; ne ürünler ne de tüketiciler karlı çıkmazlar bu işten üstelik. Melih Değirmenci’yi bizzat tanımam, ailesini de tanımam. Sadece isim benzerliği. Dr.Melih rolü için korkarım her şeyden önce yaşı tutmuyor. İlginize teşekkürler.
5. gül bayır | 09 November 2005 tarihinde yazıldı. 11:45 pm
Sevgili Yönetmen tekrar merhaba. Hemen cevap verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Popüler kültürü eleştirirken, neden bu kültürü halkımıza sunanları örn: Levent Altınay ı eleştirmezsiniz de, genç yaşta yarışmalara katılan yarışamacıları ”o yarışmaya girdiğinde Melih 18 yaşında idi” hedef alırsınız ? Biliyormusunuz Türkiye de yayımlanan BBG yarışmasına 300 ün üzerinde yarışmacı katıldı. İlk yarışmanın şampiyonu Melih idi. Melih ten sonra onlarca yarışmacı şampiyon oldu.İlk yarışmada şampiyonluk ödülü 100 milyar TL idi. Melih bu yarışamaya tek bir amaç için girdi, hiç bir ümidi olmayan kesinlikle kalp nakline ihtiyacı olan ama maddi anlamda bunun karşılayamayan biri için, onu ameliyat ettirebilmek , kurtarabilmek için girdi.ve yarışma sırasında bir kez bile telaffuz etmedi bunu. Nasıl Sevgili Yönetmen aynen eski Türk Filmlerinde olduğu gibi değil mi..?Yarışmayı kazandı, hemen 2 gün sonra hastası ameliyat oldu ve kurtuldu. Şimdi canavar gibi mutlu sağlıklı yaşıyor. Ameliyattan sonra geri kalan parayıda Kars tan tutun, Sinop a, Mersin e kadar pek çok hayır kurumuna dağıttı. Hiçbir zaman bunun reklamını yapmadı, yaptırmadı..! Şimdi Sevgili Yönetmen, bir taraftan İşletme eğitimi görüyor, bir taraftan Şahika Tekand Oyunculuk Okuluna devam ediyor, Bir taraftan da İnş. Müh. olan babası ile birlikte kendi şirketlerinde çalışıyor.Siz hiç BBG Melih i herhangi bir televolede yada bir barlı , içkili yada öylesi mekanlarda gördünüz mü..? Göremezsiniz , çünkü o genç kendisine yapıştırılan yaftanın tam tersine saygın yaşamına efendice devam ediyor.Kim ne derse desin, bir gün çok başarılı bir sanatçı olarakda karşımıza çıkacak.Çünkü önce eğitimine önem veriyor.
Melih rolü için biliyorum yaşı genç, zaten öylesine ve safiyane bir öneri idi benim ki bağışlayın haddimi bilemedim.
Ama bakın Siz de söylüyorsunuz kabul ediyorsunuz yaşı genç..!
Ben neyi mi oluyorum Sevgili Yönetmen..?
Kalp nakli yaptırdığı kişinin eşi…O genç çocuk bana eşimi bağışladı Yönetmen bey…Böyle insanlar eleştirilmemeli, tam tersine deşifre edilip , ödüllendirilmeli..! Kaç ünlü, yada para kazanan insan O nun yaptığını yapmıştır Yönetmen Bey..?
Ben ve yavrum gece gündüz o örnek gence dua ederken, hakkında söylenen en küçük istihzalı bir söz beni yaralıyor. O yüzden yazma gereksinimi hissettim Siz e… Melih yavrum; aslında O da üzülüyor, ama belli etmeden doğru bildiğini yapmaya devam ediyor.Bilgilerinize Yönetmen Bey…
Kolay gelsin..
TÜLAY SEZİŞLİ
6. erkan büyük | 10 November 2005 tarihinde yazıldı. 5:02 am
SEVGİLİ TÜLAY HANIM MERHABALAR. ÖNCELİKLE EŞİNİZE GEÇMİŞ OLSUNLAR DİLİYORUM.ASLINDA KAÇ GÜNDÜR BURADA MELİHLE İLGİLİ YAPILAN YORUMLAR BENİDE ÜZMÜŞTÜ AMA DOĞRUSU CEVAP YAZMAK AKLIMA GELMEMİŞTİ.GECENİN BU SAATİNDE UYKUM KAÇTI GOOGLE A GİREYİMDE ŞU BİZİM OĞLANLA İLGİLİ NE HABERLER YAZMIŞLAR YENİ BİR BAKAYIM DEDİM, ARAMA MOTORUNA GİRDİM VE BU SİTE VE RESİM ÇARPTI GÖZÜME SONRADA SİZİN YAZILARINIZI OKUDUM.SİZE ÇOK HAK VERDİM.BENDE ÖDEMİŞLİYİM VE BİZİM OĞLANIN BABA TARAFINI YAKINEN TANIRIM.BABA SİYASET YAPIYOR YILLARDIR VE ÇOK MERT BİR ADAMDIR.HAYRETKİ FİLİMİN SENARYOSUNDADA ÖYLE BİR TİP ÇİZİLMİŞ BABA KARAKTERİ OLARAK.DOĞRUSU BENDE SİZİN GİBİ ÇOK ŞAŞIRDIM.OLDU OLACAK YÖNETMEN BEY BABANIN İSMİNİDE HİLMİ OLARAK DEĞİŞTİRSİN BARİ.YANİ BU KADARMI BENZERLİKLER OLUR BİLMİYORUM.NEYSE DİYECEĞİM O Kİ AMMAN HAAAA BBG MELİH FALAN DEMEYİN SAĞLAM ÇOCUKTUR EVELALLAH. ÖYLE TERBİYE GÖRDÜ O ÇOCUK ÖYLE BÜYÜDÜ.ÇOK MÜKEMMEL BİR SÜLALESİ VARDI R ÖDEMİŞTE.İMAMOĞULLARI DEDİNİZMİ HERKEZ TANIR. BUNU HERKEZ BİLSİN.ÖDEMİŞTEN SELAMLARIMIZLA.
7. KEzzAP | 10 November 2005 tarihinde yazıldı. 12:38 pm
Medya ve kitle psikolojisini biraz biliyorsam eğer, ilerisi için şunu söyleyebilirim. Bu kadar benzerlikten sonra medya çıkar ve der ki:
“Şok şok şok! Mahkum filmindeki Melih Değirmenci karakteri yoksa BBG Melih’e bir gönderme mi?”
Amaan diyim! Mahkum’un böyle şeylerle işi olmaz.
Gül Bayır’ın yazdıklarına da cevabım olacak ama daha sonra!!!
8. Yönetmen | 11 November 2005 tarihinde yazıldı. 12:39 pm
Sn.Tülay Hanım:
Öncelikle Allah cümlemizi popüler kültüre malzeme olmaktan korusun! Melih gerçekten çok iyi bir insandır, bu konuda sizin anlattıklarınıza ve şahitliğinize inanırız. Ne var ki yukarıdaki fotoğrafa da arada bakarsanız eğer; Melih’i bu hale getirenler mi suçludur yoksa popüler medyaya malzeme olanlar mı yoksa bu medyayı izleyerek bu hallere getirenler mi… orası biraz karışık ve tek cevabı olmayan bir soru. İnsanların medeti medyada araması büyük bir sorun olarak karşımıza çıkıyor. Medya’da medet arayan insanlar daha başka toplumsal mekanizmaları çalıştırmayı denemiyorlar mı yoksa çaresizler mi yoksa başka mekanizmalar, yok ya da problemli mi? Örneğin TVlerin gündüz kuşaklarında dertlerine derman arayan insanlar hukuki yolları denediler de mi olmadı? Medyayı; polis ya da hukuk sistemi yerine koyup ve bu iki kurumu bypass edip, çareyi TVlere koşarak arayanlar aslında sadece birer “malzeme” olmayı neden göze alıyorlar? Veya biliyorlar mı? Acaba işlemeyen hukuk sistemini eleştirmek yerine bu gibi davranışlarımızla biz mi bu kurumları işlevsiz hale getiriyoruz? Zaman zaman “sen benim kim olduğumu biliyor musun” diyebilmeyi isteyenler biz miyiz yoksa? Ben, Melih ve geleceğin pop-star ya da bbg adaylarının, bir pop-star olmadan kendini tiyatro eğitimine (ya da bir başka eğitime) adamasını kişisel olarak daha “doğru” buluyorum. Unuttuğumuz bir şey var: Başarı alın teriyle elde edilir. Yıllarca emek verilir. Çok çalışılır. Medyanın açtığını zannetiğimiz “şipşak başarılı olma” kapısı bir varsanı. Yok böyle bir şey. Doğanın doğasına aykırı. Tanrı bu evreni böyle yaratmamış. İyi ve güzele giden yol, meşakkatlerle doludur. Siz, Melih (aslında medya) sayesinde sevdiğiniz bir insanın hayata kavuştuğunuzu düşünebilirsiniz. Bu yüzden yorumlarınız sübjektif olur. Ama doğru olan şuydu belki: toplumsal dayanışma mekanizmalarımızın bugünden çok daha iyi çalışıyor olması ve sizin maddi bir konuyu -mesela- atalarımızın çözdüğü gibi çözebilmeniz… Ya da sosyal güvenlik sistemlerimizin tıkır tıkır çalışıyor olması… Medya ve popüler kültür ortamları çare aranacak yerler değildir. Üzülerek söylemeliyim ki Se7en filmindeki 7 ölümcül günahı bulabilirsiniz buralarda. Melih, keşke yaşadığı harika kasabada kalsaydı da hiç tanınmış biri olmasaydı diyesi geliyor insanın. Medya, farkında değiliz belki ama 4.kuvvet olmayı da beğenmiyor. Birinci ve tek kuvvet olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Bu arada bir başka not; bu satırları yazan kişi tanrısal bir imaja sahip “Yönetmen Bey” filan değil… Ödemiş’e çok yakın bir uzaklıkta doğmuş büyümüş, dişi ve tırnaklarıyla çalışıp iyi ve doğru bir şeyler yapmaya çalışan biri olarak görülmeyi tercih ederim. Beni şahsen tanıyan mahkum.net takipçileri çok iyi bilirler… Kendimi “medya işinin içinde” olarak görmeyi de hiç mi hiç istemiyorum. Kameranın arkası inanın ki çok daha güvenli bir yer. Allah kimseyi çaresiz bırakıp da medeti medyada aratmasın diyorum efendim.
Bu arada; ben hiç TV izlemem. BBG’yi de hayatımda bir kere bile oturup izlememişimdir. Senaryoyu yazarken karakterimize Melih Değirmenci ismini veriş hikayem bambaşkadır. Yukarıda da yazmıştım: Dr.Melih Değirmenci ismini bulurken: “Melih”i çok sevdiğim bir arkadaşımdan esinlenerek (kendisi aynı zamanda filmimizin danışmanlarından Bkz: Kim Kimdir), soyadını da çocukluk yıllarımdaki bir komşumuzun soyadından almıştım. Bir gün, burada, bu sayede, bu şekilde konuşacağımız da hiç aklıma gelmezdi doğrusu. Çok tuhaf bir durum.
9. KEzzAP | 11 November 2005 tarihinde yazıldı. 3:32 pm
Gökhan Bey söylenecekleri söylemiş zaten…
Burada yazılanları Melih’e direkt bir saldırı olarak algılamak
eleştirdiğimiz popüler kültürün magazinsel zihniyetiyle düşünmektir.
Bu konuda kurduğunuz her cümle sizin bünyenizde medyayı biraz
daha güçlendirecektir.
Mahkum sadece basit bir film değil Melih’in yukarıdaki fotoğrafını
çekenlere karşı verilen bir mücadeledir bir bakıma.
Eğer Melih’e borcunuzu ödemek istiyorsanız dediklerimizi
anlamaya çalışın lütfen!
10. Lilith | 12 November 2005 tarihinde yazıldı. 3:56 am
Sn Tulay Hanım, eşinize ve size geçmiş olsun. Mahkum projesinin aslını bilmediğiniz farkediliyor. Çok öznel ve duygusal bir bağınız var sizin Melih ile, ama o bizler için kendini ortaya koyduğu, ben buyum dediği şekliyle 02 Melih. Sizin bu kişide yakaladığınız pozitifliği belki de siz yarattınız, ayna etkisi gibi karşıdakini yansıtma durumu yani. Ama popüler ve acımasız medyanın Melih e tuttuğu ayna onu yakından tanımayanlara farklı şeyler gösterdi. Aynanın birtarafındaki kişi aynı kişi. Aynada görülen imaj birkaç kişi için ışıktan gözleri körleştirecek ölçüde ışıklı. Ama geri kalan milyonlar için aynadaki görüntü insanı yabancılaştıran, aptallaştıran bir oyundaki zavallı bir yüz. Çünkü kullanıldığı açık, ama kim suçlu tartışılır. Eğer bir aynaya milyonlar bakıyor hepsi benzer şey görüyor ve birkaç kişi ise bambaşka enerjide birşeyler görüyor ise gerçeklik dünyasında bu birkaç kişi hezeyan görüyor demektir. Siz aynayı çok yaklaştırdığınız için, Melih in dibinden bakınca sadece gözbebeklerini görüyorsunuz ama milyonlarca insan tek bir aynaya bakarken aynayı uzakta tutmak gerekir herkesin görmesi için, bu durumda ise tablo çok değişir. Artık Melih ve onun çevresinde olup biten şeyler de görünmektedir. Umarim anlatabiliyorumdur. Umarım siz aynada gene o sevdiğiniz ışığı görürsünüz. Ama başka fikirlere bukadar acımasız ve önyargılı olmayın. Tuttuğunuz aynayı azıcık kıpırdatsanız bakın neler değişecek. Mahkum projesinde biz insanları birbirinden uzaklaştıran, pasifleştiren, kullanan sistemin dışındayız. Ve bana göre yapmak istediğimiz uzun zamandır artık yapılmayan birşey; her bir insanın kendisine birer ayna vemek. Biz insani şeylerle insan olmaya dair sorularla ilgileniyoruz. Anlamak isterseniz buyrun.
11. Gül Bayır | 29 January 2006 tarihinde yazıldı. 1:56 am
VALLAHİ BRAVO..!
BU SİZİN YAPTIĞINIZA NE DENİR BİLİYORMUSUNUZ..! NEYSE SEVİYEMİ DÜŞÜRMEYECEĞİM. AYLARDIR MELİH İN RESMİNİ VE İSMİNİ KULLANARAK ARAMA MOTORLARINIDA YER ALIYORSUNUZ. RESMEN BBG MELİH İ KULLANIYORSUNUZ SİZ..!
NEDEN RESMİ AYLARDIR BURADA DURUYOR SÖYLERMİSİNİZ..!
HEM MELİH LE İLGİLİ BİR SÜRÜ AHKAM KESİYORSUNUZ ONU BİLMİYORDUM BUNU BİLMİYORDUM DEYİP, KULLANMAKTAMDA GERİ KALMIYORSUNUZ.. SİZDE O KURTLAR SOFRASI DÜZENİNİN BİR ZAVALLISISINIZ..ACIYORUM SİZE.. EN BAŞTA GERÇEKTEN DEĞİŞİK BİR ŞEYLER DENENİYOR NE GÜZEL DEMİŞTİM AMA SİZDE MAALESEF BAŞKA BİR OYUN OYNUYORMUŞSUNUZ..YAZIKLAR OLSUN..! DAHA NE KADAR KULLANACAKSINIZ BAKALIM MELİH İN ADINI VE RESMİNİ..!
12. Yönetmen | 29 January 2006 tarihinde yazıldı. 8:20 am
Kusura bakmayın Gül Hanım, size biraz gerçeklerden bahsetmenin zamanı geldi sanırım. Bu siteyi mayıs 2005′te açtık. Filmimizin öyküsü yazılmıştı, ister inanın ister inanmayın ama ben BBG’yi hiç bir zaman izlemedim, BBG ile ilgili basında yer alan haberleri de hiç takip etmem ve sizin BBG Melih’inizi de ismen bile tanımam. Melih Değirmenci adının bu projede yer alması rastlantıdan ibarettir. Buna inanmak zorunda değilsiniz, ben de sizi inandırmak zorunda değilim. Üzülerek söylemeliyim ki, dünya BBG Melih’in etrafında dönmüyor. Site açıldığından bu yana Google ya da başka arama motorlarından BBG Melih’i arayarak sitemize ulaşan insan sayıısı 10′u geçmiyor. Mahkum.net açıldığından bugüne toplam ziyaretçi sayımızın 20 000′in üzerinde olduğunu da belirteyim. Eğer sizin iddia ettiğiniz gibi BBG Melih’in “başdöndürücü” şöhretinden istifade etmek için böyle bir tercih yaptıysak bu amacımız başarısız olmuş gibi görünüyor (!)
Tekrar ediyorum, dünya BBG Melih’in etrafında dönmüyor. Filmimizdeki karaktere yeni bir isim veririz belki, emin değilim. Bu konu o kadar da önemli değil, çok daha önemli sorunlarla, filmimizin kaderini çok daha yakından etkileyen konularla ilgilenmemiz gerek. Karakterimizin adının, BBG yarışmacılarından biri ile aynı olması, inanın ki bize kazanç sağlayacak bir şey değil. Hatta bu konu başlığını açmış olmak bile yeteri kadar zaman kaybı oldu. Bize ve çalışmamıza hakaretler yağdırmadan önce dünyanın gerçekleri hakkında bilinç düzeyinizi arttırmanızı öneririm. Daha fazla kabalaşırsanız da bu sayfalarda yer alamazsınız. Önemli bir not daha: filmimizdeki karakterin adı BBG Melih değil. Sadece Dr.Melih. Sizin Melih’iniz ise Melih değil, O BBG Melih. Size ve O’na başarılar dilerim.
13. Gül Bayır | 06 February 2006 tarihinde yazıldı. 4:17 am
PEKİ..! PEKİ..! PEKİ..!
YAZDIĞINIZ HER ŞEYE PEKİ..! DE…?
NEDEN AYLARDIR MELİHİN RESMİ BURADA..?
NEDEN TARTIŞILIYOR MELİH BURADA..?
NEDEN HANGİ HAKLA TATIŞTIRIYORSUNUZ..?
VALLAHİ DÜNYA NEYİN ÜZERİNDE DÖNÜYOR, SİZİNLE BUNU TARTIŞACAK DEĞİLİM..MELİH BENİM MELİH İMDE DEĞİL SİZİN İMA ETTİĞİNİZ GİBİ..! MELİHİN FANI YADA HASTA HAYRANLARINDAN BİRİDE DEĞİLİM.SADECE SİZİN GİBİ DÜRÜSTLÜK DOĞRULUK AHKAMI KESİP DE YAPACAĞINI YAPMAKTAN GERİ KALMAYANLARIN KARŞINA ÇIKARIM GÜCÜMÜN YETTİĞİNCE. BEN DÜRÜST BİR VATANDAŞIM SADECE, İNSANA, HAKLARINA SAYGISI OLAN SEVİYELİB İR BİREY OLARAK.
SİTENİZİN ZİYARETCİ SAYISI İSE MALUM GÖRÜYORUZ..HER GEÇEN GÜN DAHADA İÇ LER ACISI HALE DÖNÜYOR..İSTERSENİZ SİZE BBG MELİHİN NETTE DOLAŞAN BAŞKA RESİMLERİNDEN DE GÖNDEREYİM BARİ DEĞİŞİKLİK OLSUN RESMİNİ DEĞİŞTİRİN.
SİZE BAŞARILAR DİLERİM, AMA BU BAKIŞ AÇISI VE ZİHNİYETLE ZOR ÇOK ZOR ..GÖRECEĞİZ..!
AAAAH AH..! NEDEN GÜZELLİKLER HEP LAFTA KALIR DA UYGULAMAYA GEÇİLMEZ..!
14. Gül Bayır | 06 February 2006 tarihinde yazıldı. 4:26 am
BU ARADA, ELBETTE YAZDIKLARIM İŞİNİZE GELMEDİĞİ İÇİN BENİM YAZILARIMI YAYIMLAMAYABİLİRSİNİZDE, ÇÜNKÜ SİTE SİZİN KONTROLÜNÜZDE..
AMA HİÇDE SİZN İDDİA ETTİĞİNİZ GİBİ DEĞİL BUNU SİZDE BİLİYORSUNUZ..HİKAYENİZDEKİ BENZERLİK SADECE MELİH İSMİ DEĞİL Kİ..BEN SİZE BUNU DAHA ÖNCEDE SÖYLEDİM..MELİH HİN BABASI ÖDEMİŞLİ BİR SİYASETÇİ..ABLASININ ADI ASLI..! AİLE ÖDEMİŞTEN TAMDA SİZİN SÖYLEDİĞİNİZ NEDENLERLE İZMİR E GÖÇTÜ..HATTA HİKAYEDE AİLENİN YAŞADIĞI ÇOK ÖZEL DURUMLAR BİLE AYNI..! PES YANİ SAYIN YÖNETMEN PES..!
NEYSE RAHAT OLUN BİR DAHA NE SİTENİZE GİRECEĞİM NEDE SİZE CEVAP YAZMA ZAHMETİNE KATLANACAĞIM..BEN İNANÇLI BİR İNSANIM VE HER İNSANIN HAK ETTİĞİNİ YAŞAYACAĞINA İNANIRIM. SİZDE HAK ETTİĞİNİZİ YAŞAYACAKSINIZ..
15. Yönetmen | 06 February 2006 tarihinde yazıldı. 8:47 pm
Bu sitede yayınlanan yazı, resim ya da yorumlar içinde aynı yorumu mükerreren yazanlar ve edepsizlik yapan bir iki yorum haricinde hiç bir şeyi yayından kaldırmadık. Ayrıca burada, bu başlıkta bir tartışma varsa ve bu tartışma hala devam ediyorsa bunu size borçluyuz. Öykümüzdeki karakter ve BBG Melih ile ilgili benzerlik size göre benim büyük bir ahlaksızlık yaparak onun şöhretinden faydalanmak maksadıyla kasten oluşturuldu. Ailesini de işe karıştırarak BBG Melih’le kişisel bir hesabım olduğunu da iddia ediyor olabilirsiniz belki. İnançlı bir insan olduğunuzu söylüyorsunuz, o halde şunu da düşünün lütfen, ya ben doğru söylüyorsam? Ya ahlaksızlıkla itham ettiğiniz bizlere, siz haksızlık yapıyorsanız? Benzerlik yüzünden gerçekten şaşkınlık içindeyim, ama yapabileceğim bir şey yok. Belki BBG Melih, filmimiz sayesinde sizin başlattığınız bir tartışma ile yeniden ünlü olmayı planlıyordur. Böyle bir iddiaya ne diyorsunuz? İnanç konusunu açtığınıza göre söyleyeyim, ben Allah’a inanırım. Sözlerimin ve anlattıklarımın doğruluğunun kanıtı da O’dur. Size hayatta başarılar.
16. KEzzAP | 06 February 2006 tarihinde yazıldı. 9:49 pm
Umarım bu anlamsız iddia burada kesilir…
Ben bunun mahkum çekildikten sonra devam etmesinden, bu tarz durumları aç kurt gibi bekleyen magazin zihniyetine malzeme olmasından korkuyorum açıkçası…(Ufak da olsa oldu zaten)
Korkularım umarım endişe olarak kalır…
17. Mamu | 06 February 2006 tarihinde yazıldı. 10:10 pm
Bence sayın yönetmen fazlasıyla ciddiye alıyor ve kibar davranıyor. Ben olsam bu kadar seviyeli olamazdım açıkcası. BBG Melih ismi bu kadar ciddiye alınacak ve tartışılacak bir isim midir? gül hn. son derece sübjektif düşünüyor ve de çoğunlukla kabalık yapıyor. sn. yönetmene bu sayfadaki bütün yorumları silmesini ve bir daha buraya yorum yazılmasını engellemesini öneririm. türkiyede sinema yapmak bu kadar zorken eminim ki uğraşacak çok daha önemli işleriniz olacaktır. projenizi merakla bekliyor ve şu ana kadar sitenizde gördüğüm kadarıyla övgüyü fazlasıyla hakettiğinizi düşünüyorum.
18. Gül Bayır | 09 February 2006 tarihinde yazıldı. 2:44 pm
O ZAMAN..! O ZAMAN.!
ÇOK KOLAY KARDEŞİM, KALDIRIN MELİHİN RESMİNİ YUKARIDAN KALDIRIN.. ALLAH ALLAAAAH..! NEDEN BUNU YAPMIYORSUNUZ.. AYLARDIR RESİM ORADA YAZILAR ALTINDA..BİTİRİN BU İŞİ O ZAMAN DA GÖRELİM GERÇEKTEN MELİH E İHTİYACINIZ OLUP OLMADIĞINI. NE GÜZEL İŞTE KENDİ KENDİNİZE YAZAR OKURSUNUZ..
AYRICA MELİH İN SİZİN YADA BU KONUNUN ÜNÜNE KATACAĞI KATKIYA İHTİYACI OLDUĞUNU HİÇ ZANNETMİYORUM. UMURUNDA BİLE DEĞİLSİNİZDİR EMİNİM, BELKİ BU KONUYU BİLE BİLMİYOR. AYNEN SİZİN ŞİMDİ MELİH NEREDE, NE YAPIYOR, BUNLARA İHTİYACI VAR MI SORULARININ CEVAPLARINI BİLMEDİĞİNİZ GİBİ..!
KALDIRIN KOLAYSA O RESMİ ORADAN, ÇIKARTIN BU YORUMLARIDA BU KONU BİTSİN.. SİZİN İÇİN KOLAYSA TABİİ..
19. Oya Aksu | 05 April 2006 tarihinde yazıldı. 1:40 am
Merhabalar…
Öncelikle sunu sölemek istiyorum sitenızı kardesımın sayesınde ziyaret etmek durumunda kaldık …
Kardesım ozamanlar yayınlanan BBG progralarının sıkı bir takıpcısıydı kendısı Lise öğrencısı ve Melihe hayran ne kadar dogru bu hayranlık bunu tartısmıyorum zaten …
Ama butun bu konusmalarınızı tulay hanımı da okudum.
Biz bu siteyi bbg melih yazarak arama moturundan bulduk kardesım bır haber varmı abla dedıgınde öncelikle bunu belirtmeliyim sanırım ve bende bir şeyler yazmadan geçemedım…
Tülay hanımın yazdıklarına kesınlıkle katılıyorum.Yazılan tarıhlerı okudumda uzun bir zamandır Melih’in resımlerı orda sanırım ve Tülay Hanıma katılmamanıza ragmen resımlerı sılmedıgınıze sahit oldum cok ilginç ciden bu deıklerınızle herseyden önce bagdasmıyor ve farklı nıyetler oldugunu düşündüryor.
Yanı demek istedıgım kesınlıkle ve kesınlıkle Melih Değirmencı ismini ve resmini kullanmaktan başka hiç bir şey yapmamıssınız ayrıca benzerlik cidden güldüm …
Einstein’in söyledigi rivayet edilen bir söz var ;
“İnsanlardaki önyargıyı parçalamak benim atomu parçalamamdan çok daha zor !”
Yazık Madem Melih Değirmencının adını kullanıyorsunuz bari böyle ucuz oyunlar yapmayın Komık duruma düşmüşsünüz.
Bu arada Tülay hanım sizede Geçmiş Olsun dileklerımı iletiyorum…
20. KEzzAP | 05 April 2006 tarihinde yazıldı. 9:32 am
Dilde tüy bitmesi.
Anlamamak.
Artık hiçbir şey yazmamak…
Yanı demek istedıgım kesınlıkle ve kesınlıkle Melih Değirmencı ismini ve resmini kullanmaktan başka hiç bir şey yapmamıssınız.
Site buna yanıt verecektir:
http://www.mahkum.net/2006/01/10/chiaroscuro-sinemada-isik/
http://www.mahkum.net/2005/12/30/mahkum-net-listesi-sonuclar/
http://www.mahkum.net/2005/12/02/turev-babam-ve-oglum/
http://www.mahkum.net/2005/11/18/bir-korku-filmi-dabbe/
http://www.mahkum.net/2005/11/11/mahkum-net-listesi/
http://www.mahkum.net/2005/11/09/en-iyi-50-bagimsiz-film/
http://www.mahkum.net/2005/10/31/en-iyi-korku-filmi-performanslari/
http://www.mahkum.net/2005/10/04/dogma95/
http://www.mahkum.net/2005/09/07/oyku-tartismalari-uzerine/
http://www.mahkum.net/2005/08/24/gercekligi-sorgulamak/
http://www.mahkum.net/2005/08/10/mahkumun-oykusu-uzerine-2/
http://www.mahkum.net/2005/07/24/gunduz-vassaf-in-radikal-deki-yazisi/
http://www.mahkum.net/2005/06/18/yonetmen-yardimcisi-ne-is-yapar/
http://www.mahkum.net/2005/06/12/ne-istiyoruz/
http://www.mahkum.net/2005/06/06/time-dergisine-gore-tum-zamanlarin-en-iyi-100-filmi/
http://www.mahkum.net/2005/06/04/bir-goruntu-yonetmeni-ne-yapar/
http://www.mahkum.net/2005/06/02/kathleen-turnerdan-kerime-nadire/
http://www.mahkum.net/2005/06/01/senaryo-yazarligi/
http://www.mahkum.net/2005/06/01/senaryo-yazarken-dikkat-edilmesi-gereken-hususlar/
http://www.mahkum.net/2005/06/01/senaryo-yazimi-uzerine-notlar/
http://www.mahkum.net/2005/05/28/turk-sinemasinin-seruveni/
http://www.mahkum.net/2005/05/24/mahkumun-oykusu-uzerine/
21. Yönetmen | 05 April 2006 tarihinde yazıldı. 3:54 pm
Sevgili Kezzap,
Yazdiginiz cevabi yorum sitenin otomatik guvenlik ayarlari dolayisiyle bloke edilmis. Cunku 2 den fazla link ihtiva ediyor. Spam mesajlarin ortak ozelligi cok sayida link ihtiva etmeleri. Ben ayarlara soyle bir baktim ama cozumu simdi bulamadim, cok yogun oldugum icin fazlaca vakit ayiramayacagim. Mahkum.net te bugune kadar yaptiklarimizi gostererek Oya hanimin “Melihle ugrasmaktan baska bir sey yapmiyorsunuz” elestirisini yanitlamissiniz. Valla isin dogrusu Melihle ilgili mesaj gelince hatirliyorum Melih isminde bir bbg yarismacisi oldugunu. Melih Degirmenci diye biri varmis bir zamanlar bir bbg yarismasinda… Melihe “bu fotograflari niye cektirdin” sorusundan cok bize “niye siteye koyuyorsun” sorusunun sorulmasi garip. Yukaridaki fotograf sitelerde gazetelerde yayinlansin diye cekilmis gibi duruyor dogrusu. Gizli cekime benzer bir yani var mi yukardaki fotonun? :)
Iyi bir sey yapmak icin yola cikanlarin, o is icin butun yaptiklari da dogru olmak zorunda. Iyi ve hayirli bir is yapmak niyetiyle yanlis seyler yapilmaz. Bir idealiniz varsa hayatinizin her aninda o ideale gore yasamalisiniz. “Duruma gore” ya da “biraz” idealist, olunmuyor.
22. KEzzAP | 06 April 2006 tarihinde yazıldı. 1:46 pm
Sorun değil sayın yönetmen…
Mesajım ne demek istediğimi anlatıyor yeterince…
Bilgilendirmeniz için teşekkürler…
23. ADEM BADEM | 03 June 2006 tarihinde yazıldı. 1:50 pm
SAYIN YÖNETMEN..
FİLM VE HİKAYE İLE İLGİLİ SİTE İÇERİGİNİ İNCELEDİM VE BBG MELİH İLE İLGİLİ İSİM BENZERLİĞİ DIŞINDA HİÇBİR ORTAK NOKTA GÖREMEDİM..
VE ÜZÜLEREK ASLINDA SİZLERİN DEGİL KARSI TARAFIN SİZİN SİTENİZ ÜZERİNDEN BBG MELİH E PRİM YAPMA ÇABASI İÇİNDE OLDUGUNU GÖRDÜM.. MALUM REKLAMIN İYİSİ KÖTÜSÜ OLMAZ.. NE KADAR KAVGA O KADAR RATING..
BUNU DÜSÜNMEMDEKİ BİR DİGER NEDEN İSE “MELİH BENİM MELİH’İM DEGİL” DİYEN VE ÇILGINCA MELİH’İ SAVUNAN “GÜL BAYIR”İÇİN..
YİNE BİR İSİM BENZERLİGİNDEN(!!!) SÖZ ETMEK İSTİYORUM.. BBG MELİH İN ANNESİNİN İSMİ “HATİCE GÜL DEGİRMENCİ” OLMAKLA BİRLİKTE KENDİSİNİN KIZLIK SOYADI DA “BAYIR” DIR.. BU KOMBİNASYONDAN KOLAYLIKLA “GÜL BAYIR” RUMUZUNA ULAŞABİLİYORUZ.. AMA DEDİGİM GİBİ BU DA BİR İSİM BENZERLİGİDİR.. KİM BİLİR..
ÇALIŞMALARINIZDA VE FİLMİNİZDE BAŞARILAR DİLERİM..
24. Yönetmen | 07 June 2006 tarihinde yazıldı. 12:48 am
Sn. Adem Badem :) İlginize ve verdiğiniz bilgiye teşekkürler.
Bu yazıyı izle